Rezervácia vozidla
Cena za prenájom
XXX €
Výber vozidla
Miesto vyzdvihnutia
Začiatok prenájmu
Miesto odovzdania
Koniec prenájmu
 
Počet dní:2

FAQ - Často kladené otázky

Zoznam najčastejšie kladených otázok.

Čo všetko zahŕňa on-line cenová ponuka?

Počet kilometrov v zmysle cenníka v závislosti od dĺžky prenájmu (ak nie je uvedené inak v opise vozidla), Komplexné poistenie.

Existujú aj dodatočné poplatky okrem základnej ceny prenájmu?

Ceny zahŕňajú všetky náklady ohľadom vozidla. Palivo nie je zahrnuté v cene prenájmu.

Aká je celková cena prenájmu?

Všetky ceny je možné nájsť v našom cenníku a sú vždy aktuálne. Podľa počtu dní a požadovaného vozidla si môžete ľahko a jednoducho vypočítať, koľko vás vyjde celý prenájom vrátane dodatočného poplatku za pristavenie.

Aké dokumenty potrebujem pri vyzdvihnutí auta?

    • Váš vodičský preukaz.
    • Váš občiansky preukaz.
    • Vaša kreditná karta.
    • Môže sa vyžadovať aj ďalšia identifikácia, napríklad pas, či úžitkový účet.
    • Ak ste vozidlo rezervovali online, priložte kópiu potvrdenia z e-mailu.

    Koľko rokov potrebujem na prenájom?

    Minimálny vek vodiča na prenájom od AVIS Prestige sa pohybuje od 21 rokov v závislosti od zvoleného vozidla.

    Koľko kilometrov môžem najazdiť? Čo ak prekročím povolený limit najazdených kilometrov?

    Povolený limit najazdených km je 250/deň.  Prekročený limit sa účtuje v rámci kategórie prenajatého vozidla v zmysle uvedeného cenníka AVIS Prestige. 

    Kedy je potrebné zaplatiť?

    Za prenájom sa platí pred prebraním vozidla prostredníctvom platobnej/kreditnej karty, alebo vkladom na účet na základe vystavenej faktúry. Náklady na prenájom a platba vratného depozitu (zálohy) sa platia pred začiatkom nájmu.

    Čo je to depozit?

    Záloha za vozidlo je suma, ktorú je potrebné zložiť pred prebraním vozidla a je automaticky navrátená pri odovzdávaní vozidla. Slúži ako poistka pri poškodení automobilu.

    Existujú nejaké poplatky za zmenu podrobností rezervácie alebo zrušenie rezervácie?

    Rezerváciu môžete zrušiť do 24 hodín pred vyzdvihnutím bezplatne. Údaje o rezervácii môžete upraviť pred nájmom, vrátane dĺžky prenájmu. V prípade, že ste už svoje auto vyzdvihli, kontaktujte nás na tel. č.: SK: +421 910 777 700, EN: +421 904 332 280.

    Dá sa zmeniť miesto odovzdania vozidla?

    Ak ste už vyzdvihli svoje auto a chceli by ste zmeniť miesto návratu, kontaktujte nás na tel. č.: SK: +421 910 777 700, EN: +421 904 332 280.

    Môžem vrátiť auto aj mimo pracovných hodín?

    Vrátenie vozidla mimo pracovných hodín je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka.

    Aký je postup pri odovzdaní vozidla?

    Ak vozidlo doveziete ku nám, náš pracovník vám ochotne poskytne pokyny o tom, kde môžete auto zaparkovať. Pracovník tímu AVIS Prestige skontroluje stav auta a paliva, a vy obdržíte odovzdávací protokol s podrobnými informáciami.

    Čo ak potrebujem vrátiť auto neskôr ako sa dohodlo, je to v poriadku?

    Ak potrebujete predĺžiť prenájom, je potrebné nám zavolať čo najskôr na tel. č: SK: +421 910 777 700, EN: +421 904 332 280. Ak budete mať oneskorenie o menej ako 1 hodinu, nie je potrebné nás kontaktovať. Ak sa vozidlo vráti o viac ako 1 hodinu omeškania, môže vám byť účtovaný poplatok za ďalší deň prenájmu.

    Môžem vziať auto mimo územia Slovenskej republiky?

    S vozidlom je možné ísť aj mimo Slovenskej republiky. O návšteve zahraničia je nás potrebné informovať pri rezervácii vozidla. Od pracovníka AVIS Prestige následne obdržíte splnomocnenie na jazdu v zahraničí.

    Čo ak vozidlo nabúram?

    24 - hodinová pomoc na ceste sa poskytuje v prípade núdze, poruchy alebo nehody. Stačí zavolať na vyhradené číslo, ktoré je uvedené v dokumentoch o prenájme. Zároveň v prípade akejkoľvek poruchy, alebo poistnej udalosti je potrebné o tom informovať pracovníka Avis Prestige na tel. č.: SK: +421 910 777 700, EN: +421 904 332 280.

    Kedy mám nárok na náhradné vozidlo?

    V prípade, že nie ste vinníkom nehody, máte nárok na náhradné vozidlo v rovnakej kategórii. V opačnom prípade nárok na náhradné vozidlo strácate.

    Sú vozidla poistené?

    Všetky vozidlá prenajímané značkou AVIS Prestige majú:

    • Zákonne poistenie.
    • Havarijne poistené.

    Čo ak som si niečo zabudol v aute, môžem Vás kontaktovať?

    V prípade zabudnutých vecí, kontaktujte naše straty a nálezy na tel. č.: SK: +421 910 777 700, EN: +421 904 332 280. Okrem mena je potrebné uviesť Vaše referenčné číslo, číslo zmluvy o prenájme, alebo dátum Vášho prenájmu, vďaka čomu auto ľahko identifikujeme a skontrolujeme. Prosím, berte na vedomie, že nájdené veci uchovávame po dobu 28 dní.

    Ako si môžem overiť ceny bez rezervácie?

    Pozrite si cenník alebo nám zavolajte na tel. č.: SK: +421 910 777 700, EN: +421 904 332 280.